All for Joomla All for Webmasters
Івано-Франківськ:
095 312 48 07
Львів:
093 442 21 99
Тернопіль:
067 675 53 54

Умови бронювання

Пасажир, наприклад особа, яка бронює квиток за допомогою системи   ………          особисто, по телефону, за допомогою електронної пошти. Замовник, наприклад особа, яка бронює, але при цьому не обов’язково є пасажиром, але володіє даними пасажира і передає їх оператору.

- Бронювання  квитків на інтернет-порталі …………. можна здійснити без попередньої реєстрації.

Бронювання
- Під поняттям бронювання мається на увазі безкоштовна, добровільна і тимчасова реєстрація місця в автобусі з метою подальшої купівлі квитка. Бронювання замовник здійснює серед запропонованих системою сполучень, після заповнення інформації про пункт від'їзду/ приїзду та можливість вибору дати і дня вїд'їзду/ приїзду.

- Після проведення бронювання оператор підтвердить замовнику проведення бронювання за допомогою емейла та проінформує його про кінцеву вартість і термін, де можна заброньований квиток придбати. Оператор визначить термін дії резервації в залежності від терміну виїзду і кількості вільних місць на рейсі. Якщо це можливо, оператор застосує термін бронювання до вимог замовника.

- Заброньований квиток можна купити в робочий час в офісі фірми –представництва EAST WEST EUROLINES
та   перерахунком на банківську карту ПРИВАТБАНК  . Номер рахунку 5168742308324387 – Кізлівська Ірина Михайлівна  (перерахувати кошти може замовник з картки на картку, готівкою в касі банку або в терміналах ПРИВАТБАНКУ )


Купівля квитка
- Під час проведення бронювання  замовник оформляє конкретну кількість квитків, враховуючи всі знижки. Якщо перевізник вимагає ім'я пасажира, потрібно вказати ім'я конкретної особи, а також всі необхідні дані (наприклад дату народження). Також необхідно вказати адресу емейлу, на який буде надіслано підтвердження бронювання.
- Оператор в жоден спосіб не буде проінформований про особисті дані власника банківської картки замовника, тим більше не буде мати доступу до номера картки, ім'я власника та терміну, до якого карта є дійсна.

- Після здійснення та отримання оплати оператор замовнику продасть квиток і надішле його на електронну пошту або ж  замовник може його отримати в офісі.

- Файл електронного квитка оператор замовнику надішле на ел.адресу, яку замовник вказав при здійсненні бронювання/купівлі. Даний файл замовник може відкрити і роздрукувати.

- Без пред'явлення квитка у роздрукованому вигляді і підтвердження про те, що пасажир має право на знижку, він не буде допущений до посадки в автобус і електронний квиток анульовується без можливості повернення. Якщо перевізник не вимагає квитка у роздрукованому вигляді, достатньо пасажиру показати тільки секретний код квитка. Про ці вимоги пасажир буде попереджений емейлом з електронним квитком.


Пасажирські дані
- На деяких рейсах перевізники вимагають дані про пасажирів, наприклад, ім'я і прізвище, дату народження. В таких випадках особисті дані вимагаються для того, щоб вказати їх у квитку, а даний квиток є призначеним для конкретної особи і немає можливості хтось інший подорожувати з ним.
- Замовник при виборі конкретного рейсу буде проінформований про пільги, які діють на конкретному рейсі. Право на пільгу подорожуючий повинен на вимогу підтвердити при посадці відповідними документами. При неправильно наданій пільзі при посадці до автобусу пасажир повинен оплатити різницю у квитку, або може бути не допущений до посадки без права повернення квитка.

Заповнений рейс
- У деяких випадках може дійти до ситуації, що рейс, на який бажає замовник придбати/забронювати квиток є заповнений. В такому випадку оператор замовлення не підтвердить, а найпізніше терміном до наступного робочого дня запропонує альтернативний варіант замовнику. Після згоди замовника замовлення квитка вважається реалізованим і оплата проходить стандартним шляхом.

Відповідальність оператора
- Оператор не несе відповідальності за перевізника, так як перевізник керується відповідним розкладом руху і правилами перевезення пасажирів.Оператор не несе відповідальності за розклад руху перевізника, так як і за збитки, які виникли після запізнення рейсу, за відміну рейсу та за нереалізовані рейси, на які мала вплив вища сила. Оператор не несе відповідальності за збитки, які виникли в результаті невчасного отримання електронного квитка або квитка замовником.

- Оператор зобов'язаний зберігати особисті дані замовника, за жодних обставин не розголошувати їх третім особам і ніколи не зловживати контактними даними замовника.

Відповідальність замовника
- При здійсненні купівлі квитка або електронного квитка замовник повинен перевірити (перед здійсненням факту бронювання/замовлення) всі дані, маршрут, дату виїзду, вибраний рейс, ім'я пасажира, пільгу і електронну адресу для надсилання підтвердження бронювання/замовлення чи надсилання електронного квитка.

- При купівлі квитка в офісі –представництва- EAST WEST EUROLINES. замовник повинен перевірити всі дані у квитку одразу, у випадку неправильних даних (найпізніше до 15 хвилин) після отримання квитка може замовник здійснити повернення квитка або провести зміну даних у квитку.

- У випадку отримання квитка за допомогою електронної пошти або стандартного квитка поштою замовник повинен одразу після отримання квитка перевірити всі дані, які вказані у ньому, якщо вони відповідають даним замовлення. Якщо дані у квитку не співпадають з даними замовлення, не пізніше наступного робочого дня замовник особисто по телефону, факсом або емейлом пояснить оператору ситуацію, і на підставі інструкцій поверне квиток поштою або особисто. У випадку повернення квитка з вини оператора, останній оплатить послуги пошти, за допомогою якої може замовник провести повернення квитка, і надішле новий квиток з правильними даними. Замовник повинен повернути квиток непошкодженим, без власних доповнень або перекреслених даних і з кількістю сторінок, які повинні бути у діючого квитка. Якщо ці вимоги не будуть виконані, повернення квитка не буде можливим.

- Замовник повинен дотримуватися розкладу руху і правил перевезень відповідного перевізника, на що він дає згоду при здійсненні замовлення/купівлі квитка.

Повернення звичайного або електронного квитка.
- При поверненні квитка замовник за власні кошти (поштою або особисто) поверне квиток оператору, який відповідно до правил повернення поверне кошти за куплений квиток( якщо по телефону або емейлом сторони домовилися, що датою повернення квитка буде день, коли оператор квиток отримає). Після відрахування суми за повернення, решта суми на протязі 5 днів буде перерахована на рахунок замовника або видана готівкою особисто замовнику.

- Кошти за електронний квиток, який був оплачений банківською картою онлайн, будуть повернені на рахунок, з якого був оплачений квиток.

- За перевезення і виконання рейсу несе відповідальність перевізник. Пасажир не має права на відшкодування збитків, які виникли при запізненні або відміні рейсу. Якщо пасажир не використав квиток або електронний квиток, за умови, що відповідний рейс було відмінено з вини перевізника, пасажир має право на повернення повної вартості квитка.

- Пасажир особисто по телефону або емейлом повинен звернутися до оператора з проханням про повернення коштів за невикористаний квиток і повернути звичайний або електронний квиток. Оператор повинен підтвердити повернення квитка терміном до 5 робочих днів. Якщо замовник таке підтвердження протягом цього часу не отримає, він повинен повторно звернутися до оператора з проханням про повернення коштів. В окремих випадках замовник може звернутися за посередництвом пошти у письмовому вигляді на адресу оператора з проханням про повернення коштів за невикористаний квиток.

- Оператор перевірить у перевізника даний факт і якщо він підтвердиться, поверне кошти за квиток замовнику на банківський рахунок, з якого була проведена оплата за квиток, або поверне готівкою кошти замовнику. Про даний факт замовник буде попереджений.

 

Обов'язки замовника
- Кожен пасажир несе особисту відповідальність за дотримання правил перетину кордону, дотримання законів про перетин кордонів, дотримання митних правил, несе відповідальність за документи, які дозволяють перетинати кордон відповідно до законів держав, кордони якої він перетинає під час своєї подорожі. Усі збитки та витрату коштів, які виникнуть шляхом недотримання цих правил, оплачує пасажир. У випадку, якщо прикордонна служба чи поліція не дозволять пасажиру далі подорожувати, він не має право на повернення коштів за квиток (навіть частково).